24 Mart 2010 Çarşamba

Sözlerimi Geri Alamam...

Yaram yine derinleşiyor, hüznüm kat kat artıyor.
Bu kalabalık ama bir o kadar da boş şehirde sevip de kavuşamamak...
Mutlu etmek için çabalarken, mutsuz etmek.
Modern zamanların aptallığı da bu olsa gerek.
Bedelli mutluluklar... Kaldırabilene ne mutlu...
Teselli vermek, onunla ağlamak istiyorum ama yapamıyorum.
Yüreğimin en derin yerlerinde bir sızı yakıyor bütün bedenimi.
Bu gece kaybolmak istiyorum bu şehirden.
Ona acı veren ben, kederli bir of çekerek gitmek istiyorum...
Onun gözlerinden yaşlar süzülürken ben ise bir şey yapamamanın acziyetiyle kızıyorum kendime...
Utanma gözlerinden süzülen yaşlar yüzünden.
Süzülen yaşlar hüznünü de alsın gitsin birlikte...
Eğer onlardan bir şey isteme hakkım varsa bunu istiyorum ben.
Çok dakika kalmadı şurda yeni bir yaşını doldurmana...
En çok mutlu olman gereken güne hüzünle giriyorsun.
Hiç bunu hayal dahi edemezdin değil mi?
Kim ister ki yalnız, ağlayarak...
Ne oldu da sana kıydım ben öyle!
Sevgisiz yatağın çok soğuktur şimdi değil mi?
Acı, kollarıyla sımsıkı sarmış bir halde seni...
Dur!
Daha bitmedi söyleyeceklerim...
Sevgilerin yarım kalmayacak,
Pencerenin perdeleri yarım açık,
Sen ise gecenin karanlığında, ay ışığında huzuru ararken ben seni düşünüyor olacağım...
Sana sevmeyi, sevilmeyi öğreteceğim.
Doğum günü hediyesi almayacağım,
Ama bugünden itibaren senin hayatına çıkmamak üzere girmiş olacağım.
Seni çok seviyorum,
Senin anlayamayacağın derece çok hem de...
Sen bendesin, ben sende...
Doğum günün kutlu olsun Sevgili,
Şimdi sadece bu şarkıyı seninle birlikte söylemek istiyorum...
Hadi gülümse ve eşlik et bana ;)
Mutlu yıllar...

2 yorum:

  1. Yaram yine derinleşiyor..
    Bedelli mutluluklar... Kaldırabilene ne mutlu...
    ..Ama bugünden itibaren senin hayatına çıkmamak üzere girmiş olacağım.
    ..Mutlu etmek için çabalarken, mutsuz etmek.
    "anlamlı ve dolu bir yazı olmuş. çok güzeldi."

    YanıtlaSil
  2. Aygül teşekkür ederim. Çok naziksin. Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Twitter